• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

RicVin's FREDAGSTRÅD™ 21/4 " Nu räcker det! I'm going ALL IN!!.."

Scipio

Patek
2-Faktor
Fler drinkbilder, whohooo!

IMG_1596.JPG
Ta dig en fundering innan du dricker upp den där. Jag tycker mig se någon/någon som tittar på dig. Titta noga. Har du redan druckit upp?
 

Scipio

Patek
2-Faktor
Vem tittade, var det du? Stirrade du, ramlade jag, samtalade vi, sov jag, sålde jag min klocka, köpte jag din osv osv osv :)
Ha ha, nej det är i drinken som det bildas ett mönster. Med lite fantasi ser det ut som ett öga. Det ser ut som någonting i drinken tittar. Ser du ögat som tittar på dig? Det kanske vara jag som ser? Ja, jag är helt nykter :) men en smula fantasi kanske man behöver för att se drinken personifierad.
 

thewallin

Mr GIF
2-Faktor
Ha ha, nej det är i drinken som det bildas ett mönster. Med lite fantasi ser det ut som ett öga. Det ser ut som någonting i drinken tittar. Ser du ögat som tittar på dig? Det kanske vara jag som ser? Ja, jag är helt nykter :) men en smula fantasi kanske man behöver för att se drinken personifierad.

Hahaha, jag ser ögat!
 
Topp