• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

RicVin's FREDAGSTRÅD™ 22/4 "Göra pojkar av män i all ära..."

ZtaFfaN

Cartier
2-Faktor
T.G.I.F önskas alla KSare!!!
Fredagsbild.JPG
 

Anders W

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Men att bli inkallad på Repövning i min ålder är ju för faan löjligt?! Måste saknas rejält folk i den hemliga övning som drar igång idag. Appropå det där med pojkar förresten.. En pojke som idag blir en man är allas vår mästermördare... @masterkiller fyller 40 år idag!! Stort grattis min vän!!
Mästermördare förresten?! Det passar ju in i trådens tema..
Lite märkligt att bli inkallad igen.. Har dessutom aldrig varit med om att de skickar ut materielen på förhand.
image.jpeg

Tänk om man glömmer något? Då kommer ju Tallroth,herr Larsson,Helge och den där "direktör" Löfgren att tråka en till döds!! Nåja har pimpat klockorna och har hyfsad koll på övrig utrustning så det är väl bara att köra..
image.jpeg

Marschfärdiga.. Packning på!!
Faan vet hur detta ska sluta? Jag lär väl hamna söder om fel T i Tvetaberg...!
Stay tuned...;-)
Skymtar en flaska där på bilden. Ingår champagne i standardutrustningen? ;);)
 

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Idag firar jag med halvguld att jag fyller GUBBE (50), alltså blir som farbror @RicVin fast utan keps då! Alla klockrelaterade presenter VÄLKOMNAS :D.

f%C3%B6delsedag-jpg.302622


dsc_6400-jpg.302556
DSC_6398.JPG
DSC_6419.JPG


Vill även passa på att önska aLLa KLOCKSNACKARE en mycket trevlig Fredag och en jävligt trevlig helg, för det skall jag ha...
Grattis och välkommen in över tröskeln till oss andra gubbs :D
 
Topp