• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

RicVin's FREDAGSTRÅD™ 22/5

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
The Eagle has landed!! Tro nu inte att detta är ngt utspel i den internationella storpolitiska virvelvind vi lever i.
ICKE!! Det är en helt vanlig fredagstråd:)
Tyckte bara att handduken utgjorde en ganska cool bakgrund till min nya polare,Speedyn. Troligen så satt det lite höjdare i Vita huset och hörde just de orden "Huston, the Eagle has landed" när det begav sig.
image.jpg

Handduken i sig är ju en mycket rolig historia. Fick den av sönerna när de varit på sin Milkshake och Museum resa till NY. Tänk att de tog sig tid att åka en sväng till D.C och Vita Huset. Än mer fantastiskt att de fick komma in och hälsa på Mr President! Han gav dem denna handduk som present till mig! Stort! Riktigt stort!!
Jag trodde de lurades först men båda två lovar och svär på att det var precis så! De lovar också att de bara drack Milkshake...
 
Topp