• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

RicVin's FREDAGSTRÅD™ 25/9 "Är allt som glimmar guld?"..

snoozarn

Patek
2-Faktor
Veckans nyköp såklart.

image.jpg
Grattis, såklart. :)

Lite pissgula index, eller vad säger du @masterkiller ?
 

Rozzy

E-3PO
2-Faktor
Ja, då passar det väl bra att introducera nykomlingen i samlingen (apropå guld). Fick den i går, redan börjat jaga efter ett modernare alligatorband till den. Denna en tunn åttiotalare från Girard Perregaux. Ropade hem den med Box och länk i absolut nyskick. Men faktiskt är inte allt som glimmar guld, denna är pläterad (20 um). Handjagad inhouse kaliber.
Manliga 31,5mm på min 18 cm handled, sitter rätt bra om jag får säga det själv! :)
Trevlig fredag!

image.jpg

image.jpg

image.jpg
 

Vess1an

IG-88
2-Faktor
Ja, då passar det väl bra att introducera nykomlingen i samlingen (apropå guld). Fick den i går, redan börjat jaga efter ett modernare alligatorband till den. Denna en tunn åttiotalare från Girard Perregaux. Ropade hem den med Box och länk i absolut nyskick. Men faktiskt är inte allt som glimmar guld, denna är pläterad (20 um). Handjagad inhouse kaliber.
Manliga 31,5mm på min 18 cm handled, sitter rätt bra om jag får säga det själv! :)
Trevlig fredag!

image.jpg

image.jpg

image.jpg
Grym GP!
Ser betydligt större ut än 31,5?
Well done @Rozzy :)
 
Topp