• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

RicVin's FREDAGSTRÅD™ 25/9 "Är allt som glimmar guld?"..

DG

Panerai
2-Faktor
Trevlig helg gott folk!

Härligt med guldfredag, återkommer med vilket valet blir av guldklimp efter mitt arbetspass!

image.jpg
Hyffsad RLX-trippel mannen! :) @HateWinter
 

aleks

Aka Wi
2-Faktor
Fiiiifaaaaaaan, veckans klocka!!! Helt jävla underbar!
Älskar inserten
Måste vara forumets coolaste GMT.
Tack! Insertet är riktigt trevligt. Fick även tag på ett snygggt fadeat svart, tack @Kotten!

Angående om det är forumets coolaste håller jag dock inte med tyvärr, där slår både @Per och @jonas_w mig med hästlängder :) (@easy rider rootbeer är tvärfet och @k0ltrasten har en riktigt vass 1675 för den delen också)
 

Compiss

Patek
2-Faktor
Tack! Insertet är riktigt trevligt. Fick även tag på ett snygggt fadeat svart, tack @Kotten!

Angående om det är forumets coolaste håller jag dock inte med tyvärr, där slår både @Per och @jonas_w mig med hästlängder :) (@easy rider rootbeer är tvärfet och @k0ltrasten har en riktigt vass 1675 för den delen också)
Möjligt att deras är i bättre skick men de har väl inte ett sånt insert? Gör ju hur mkt som helst. Tyckte i all fall jag :)
 
Topp