• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

RicVin's FREDAGSTRÅD™ 26/2 "inget är som väntans tider.."

ZQT

The Banker
2-Faktor
image.jpeg
 

Poppe

Cartier
Trevlig fredag alla. Var och hämtade mitt nyförvärv i går så det är en kul dag för mig.
När jag för ca 1,5 år sedan började intressera mig för klockor var första Seikon svindlande dyr tyckte jag (2500) och nu sitter jag här med en ny kompis till min Explorer 2. En Datejust 1603 från 1972 om jag tolkat det rätt.
DSC_0027.JPG
 

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Hustrun ville ha en klocka till men klarade inte av väntans tider fram till födelsedagen så hon fick min wideboy idag. Själv tar jag tillfället i akt och lånar hennes PO. Win win...

WP_20160226_002.jpg
Fenomenalt bra det där, att hon har den stora klockan och du den mindre. Helt naturligt byte på nåt vis. Inga konstigheter ;)
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Väntans tider är delvis över... Hämtade precis nyförvärv nr 1.. Smyger in lite paketöppning i Fredagstråden. Det är ju ändå MIN tråd..;-)
Klart besked om vad det är redan i första bilden..
image.jpeg

Riktigt fin box och ett litet brev. Trodde det var ett kärleksbrev från @hook men det var det inte..
image.jpeg

Här är den.. Min första Glashütte.. En riktigt stilig dressare i bra storlek!!
image.jpeg

Man vill ju nästan bära klockan med baksidan upp...
image.jpeg

Sista skottet...
image.jpeg
 

Greven

Audemars
Väntans tider är delvis över... Hämtade precis nyförvärv nr 1.. Smyger in lite paketöppning i Fredagstråden. Det är ju ändå MIN tråd..;-)
Klart besked om vad det är redan i första bilden..
image.jpeg

Riktigt fin box och ett litet brev. Trodde det var ett kärleksbrev från @hook men det var det inte..
image.jpeg

Här är den.. Min första Glashütte.. En riktigt stilig dressare i bra storlek!!
image.jpeg

Man vill ju nästan bära klockan med baksidan upp...
image.jpeg

Sista skottet...
image.jpeg
Gratulerar! Fantastiskt fin!
 

MånsT

Rolex
Väntans tider är delvis över... Hämtade precis nyförvärv nr 1.. Smyger in lite paketöppning i Fredagstråden. Det är ju ändå MIN tråd..;-)
Klart besked om vad det är redan i första bilden..
image.jpeg

Riktigt fin box och ett litet brev. Trodde det var ett kärleksbrev från @hook men det var det inte..
image.jpeg

Här är den.. Min första Glashütte.. En riktigt stilig dressare i bra storlek!!
image.jpeg

Man vill ju nästan bära klockan med baksidan upp...
image.jpeg

Sista skottet...
image.jpeg
Cool! Gratulerar :)
 
Topp