• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

RicVin's FREDAGSTRÅD™ 30/10 "Trick or treat"!!...

Fred72

Cartier
Speedy idag,
DSC_0236.JPG
 

Jens

Greedo
Har en likadan, studentdinkan a la 94, svårt att hitta en bättre beater......min har varit med om det mesta :angel:
"Det mesta" i ditt fall är väl seglarläger i Sandhamn med porrtidningar som kvällslektyr och cigarrprovningar i bostadsrättsföreningens källarlokal på Östermalm.
El har din klocka ägts av nån annan också som verkligen upplevt det mesta?!


J
 

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
"Det mesta" i ditt fall är väl seglarläger i Sandhamn med porrtidningar som kvällslektyr och cigarrprovningar i bostadsrättsföreningens källarlokal på Östermalm.
El har din klocka ägts av nån annan också som verkligen upplevt det mesta?!


J

Älskar att du har en så förutfattad bild om mig....den fick faktiskt en repa på länken när min gode vän Sylvester Af råkade ta i lite för mycket när han sköt champiskorkar på varvsarbetare under ett 1:a majtåg. Som tur var stod vi på säkert avstånd på Lussans balkong......din djefla knarkare......
 

Jens

Greedo
Älskar att du har en så förutfattad bild om mig....den fick faktiskt en repa på länken när min gode vän Sylvester Af råkade ta i lite för mycket när han sköt champiskorkar på varvsarbetare under ett 1:a majtåg. Som tur var stod vi på säkert avstånd på Lussans balkong......din djefla knarkare......
Kunde inte låta bli att skoja lite bara, vet att du tar det på rätt sätt.
Du är en av de vettigaste rikemansbarnen jag har träffat! :)


J
Edit: Vettigaste som inte går på samma substitutionsprogram som jag alltså!
 
Topp