• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

RicVin's FREDAGSTRÅD™ 6/11 "Ingen förstår hur dåligt jag mår..."

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Tror det var Zazu, fågelskrället i Lejonkungen som sjöng de orden när han satt fångad i bur hos elaka Scar...
Jag skulle fan hellre sitta fångad i en Lejonkula än att vara förkyld!!!
Ni riktiga män fattar vad jag snackar om!! Ingen jävla allergisk hösnuva eller influensa... Jag snackar riktig manlig kronförkylning!!
Jag trodde jag motat Olle i grind med ett par, tre paket Echinagard och Strepsils i början av veckan. Som förövrigt började kanon med Bondfilm och allt!!
Men inte faan.. På väg hem från Finland i går kväll slog den till.. POW! Som en rallarsving från Tyson.. Så nu ligger man här under sänglampor och lider och funderar...
image.jpeg

Funderar på hur jag ska överleva helgens Yogakurs som jag köpt i födelsedagspresent till lilla hjärtat... Hur FAAN kunde jag vara så dum att jag köpte 2 platser.. :)
Krya på er där ute!!!
 
Topp