• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

RicVin's FREDAGSTRÅD™ 6/11 "Ingen förstår hur dåligt jag mår..."

Mcgregor

Rolex
2-Faktor
Glad fredag kära forumsmedlemar
image.jpeg
 

Dr666

Omega
RicVin. Beklagar djupt att du på denna hemska åkomma, nästan att du borde ligga i karantän.....Det är jättetrist att du missar yogan men beroende på vilken typ av yoga du bokat skulle det kunna orsaka mindre roliga effekter!
Anamnesen som man alltid gör med en ny patient är feber, allmän syresättning, myalgi( ont i muskler& leder) blodtryckskontroll men inte minst allmäntillståndet...Kan du äta&dricka med relativt god aptit? Känner ingen direkt yrsel, hjärtklappning el liknande symtom.....Kan förstå att känslan äro att du blivit överkörd av en långtradare, men du kommer överleva...Frågan du måste ställa dig- PALLAR jag hänga på!? Om det är Ashtangayoga, fantastiskt men inte för dig inte just nu! Krya på dig, min bäste herre!
 

Dr666

Omega
Joca: Mkt trevligt val av klocka! Var det en Big Bang 44 måhända?? Alltid en sympatisk klocka att starta helgen med...!
Ha en angenäm helg nu till skillnad mot sjuklingen, ha det
 
Topp