• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

RicVin's FREDAGSTRÅD™ 7/8 "Agent Orange"

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Lite tradigt kanske men det får bli min "lilla färgklick" idag också!!
Eller tradigt å tradigt.. Jag blir glad av den. Varje gång jag kikar ner på armen!!
Agent Orange förresten.. Kanske är ett tips på ett nytt nick till mig? Eller Pappa Panerai eller... Ähh! Det där löser sig nog. Ha en trevlig helg mina vänner!:)
image.jpg
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Kul att se att semesterkänslan dröjer sig kvar, @RicVin .... ;)

Trevlig helg önskar Rainbow Dash och jag, straight from Malmö Pride! :cool:

DSC_1002.jpg
Vojne vojne... Hur många gånger ska jag behöva försvara mig... Så HÄR står det i den tråd där det i demokratisk anda bestämdes att tråden är MIN!!
"Jag tar befälet!!!
Med tanke på resultatet i denna omröstning så anser jag att alt 1 avgår med segern.
Jag tackar allra ödmjukast för förtroendet. Med början imorrn så kommer jag eller någon av mig utsedd forummedlem starta Fredagstråden mellan 05:30-08:35.
Skulle ingen tråd vara uppe 08:36 någon fredag så är det @Jens som startar...
Tack för mig! Hej!!
Å förresten inget jävla fusk med att låtsas att jag utsett den eller den som "Stand in"!!!;-)"

Alltså har jag över 30 minuter på mig innan jag ska behöva stå ut med knivar i ryggen, gliringar, SMS terror mm!
FATTARU?..;-)
 
Topp