• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

RicVin's FREDAGSTRÅD™ 9/12 "Combat mode ON!!"

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Visst är det så! Slut på leken! No more Mr Nice guy! The gloves are off....
Ja ni fattar säkert vilket läge jag befinner mig i?! JAG SKA JULHANDLA!!
Vapen får jag inte ta med för frugan.. Eller Polisen tycker i och för sig inte heller det är någon bra idé ..:-/
Alltså får jag klä mig som John Rambo i "First blood".. Kanske skrämmer det någon Glöggfryntlig jävel ur vägen...
IMG_2240.JPG

Den årliga julklappsjakten i Stockholmsvimlet brukar bli dyrt.. Inte bara för klapparna. Det går åt en del sprit för att hålla mig och frugan på bra humör.. Sen blir det en halv förmögenhet till Taxichaffisen också. Men det får man leva med när man bor som man gör.. Faktum är att just vid denna tid på året så börjar vi alltid fundera på att flytta till bebodda trakter. Men efter 30 minuter av julkappsjagande så brukar vi titta på varandra och säga nästan i kör..
Nope! Inte detta år heller... Stan är fantastisk om det inte vore för alla jävla människor...
Trippen slutar väl som vanligt att man står med händerna runt halsen på nån jävel i tomteluva som gått in i en och skriker som Peter Haber ..
"Men dö för helvete Tomtejävel"
Happy hunting...
 
Topp