• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

RicVin's FREDAGSTRÅD™20/11 "en bild säger fan mer än 1000 ord"..

vikgul

Lilla Buh
2-Faktor
Trevlig helg!

image.jpeg
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Vackert! Är det presenter från farbrorns 60-årskalas?
Ingen klocka än? Är du fortfarande i sängen?.. Du är ju inte den enda som flyger och far i jobbet. Så man kan väl kalla det där Taxfree shopping om man nu överhuvudtaget kan kalla det Taxfree idag?.. DET VAR BÄTTRE FÖRR!
 
P

Philippe Stern

Guest
Ingen klocka än? Är du fortfarande i sängen?.. Du är ju inte den enda som flyger och far i jobbet. Så man kan väl kalla det där Taxfree shopping om man nu överhuvudtaget kan kalla det Taxfree idag?.. DET VAR BÄTTRE FÖRR!
Jobbar. Min Patek är på service. Kan ju för fan inte visa min GMT igen. Eller min Casio. Det måste farbrorn förstå. Här får du en ny profilbild du kan använda.

6a00d8349511f553ef01a73dada4f8970d.jpg
 
Senast redigerad av en moderator:

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Jobbar. Min Patek är på service. Kan ju för fan inte visa min GMT igen. Eller min Casio. Det måste farbrorn förstå. Här får du en ny profilbild du kan använda.

6a00d8349511f553ef01a73dada4f8970d.jpg
Du har inte riktigt fattat att i vissa fall så väljer man inte sin profilbild!.. Men den där var fan bättre än den jag har!! Jag är ju alltid förbannad...:)
@Denke kolla! Byyyyt!!
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Jobbar. Min Patek är på service. Kan ju för fan inte visa min GMT igen. Eller min Casio. Det måste farbrorn förstå. Här får du en ny profilbild du kan använda.

6a00d8349511f553ef01a73dada4f8970d.jpg
Förresten?... Har du en Casio?... Moahahahahahahahaahaaaa! Snälla.. Säg att det är en sån där med miniräknarfunktion va! Så du kan räkna på priserna på Hemköp min gamle vän!?
 
Topp