• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

RicVin's Fredagstråd!!

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
På allmän begäran så tar jag härmed kommandot över fredagstråden!!! Jag startar den när JAG vill!! Om någon annan skulle drista sig till detta så har jag både Asagudar och en och annan gammal Romare i ringhörnan. Så försök bara, gör det...;-)
Jag vet att jag bryter lite regler nu. Men jag kom ju på att det är mina regler! Jag FÅR bryta dem!!
Ha en underbar helg mina vänner!!
image.jpg
 

jabla

Sarlacc
Råkar vara vaken så jag hamnar på sidan ett, så vad fan. I dag-supercompressor (fast kortet är taget tidigare)!
image.jpg


Edit: Ursäkta jabla men jag tänker inte kliva upp och ta en aktuell bild. Bildbevis kan komma senare under dagen...

Edit2: och ja, datumväxlingen krånglar och klockan förtjänar service osv...
Hade gått fortare att bara ta en bild på "dagens" klocka. :)
 

vonbahr

Har fått baka en pizza på menyn
2-Faktor
Mhm.. Fullkomlig oordning i fredagstråden RicVin vad har hänt? Jävla haveristfasoner detta, du måste tänka på att om man varit med lika länge som du så måste man föregå med gott exempel. Det finns ju många ungdomar på forumet som behöver en fast och trygg fredagstråd. Nåväl, idag blir det en stor och tuuuung brajtling, 3vlig helg
image.jpg
 

Chuck

Patek
2-Faktor
På allmän begäran så tar jag härmed kommandot över fredagstråden!!! Jag startar den när JAG vill!! Om någon annan skulle drista sig till detta så har jag både Asagudar och en och annan gammal Romare i ringhörnan. Så försök bara, gör det...;-)
Jag vet att jag bryter lite regler nu. Men jag kom ju på att det är mina regler! Jag FÅR bryta dem!!
Ha en underbar helg mina vänner!!
image.jpg

Riktigt cool den klockan, är det Safirglas? Trevlig fredag!



image.jpg
 
Topp