• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

RicVin's "FUSK"FREDAGSTRÅD 19/5 "Sent ska syndaren vakna...!"

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Man kan ju också säga att just denna syndare går och lägger sig sent...
Kom precis hem från Bologna så undertecknad äger härmed meddela att det blir sovmorgon imorrn!
Ledsen om någon tar illa vid sig men..
Live with it!!
Tog med lite av Italien hem!!
IMG_7020.JPG

Inte bara jag som tar sovmorgon imorrn tror jag. Även Hans som var med hela vägen från Bologna via CPH kommer nog sova lite längre imorrn. Om inte Silvia väcker honom förstås. För det var självaste "Hans" majestät konungen som delade flyg med lilla mig!! Ja några till var det ju... Tror han och hans gamla vänner varit och kollat ny bil. Alla de grånade herrarna bar Ferraripåsar med på flyget. De såg faktiskt lite kul ut.. Samma grå hårsvall, ljusa byxor,ljusblå skjorta samt mörkblå kavaj. De kunde nästan burit uniform!! :) Jag smålog ända till jag tittade ner och upptäckte att jag också bar ...
Just det!.. Ljusa byxor och mörkblå kavaj...:-( Men jag hade i alla fall vett att bära en äkta #ricvinskjorta
IMG_7018.JPG

Bilden iofs tagen i bilen på väg till flyget. Där åkte jag ståndsmässigare än Kungen!! BMW för mig och ngn Fiat familjebuss för Kungen..:) Å andra sidan fick han åka bil hela vägen fram till flygplanstrappan... Skit också.. Han vann!..
Dessutom åkte han SAS Plus...:-( Det går bra nu!! @Pappi är det verkligen rätt att han ska gotta sig så mitt framför ögonen på en för apanaget?!
Såg dessutom ut som han krökade både mellan Bologna och CPH samt sista sträckan hem till Sthlm.
Han hade väl lite huvudbry... "Jo du Silvia... Det hände en grej i Italien"...


Jag tänkte gvs på att han handlat ny bil inget annat era snuskhumrar!!

Arrivederci!!!
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
GÜLD FREDAG SOM SIG BÖR!

IMG_8458.JPG


Själv så är jag ledig idag, så det blir att åka iväg och få mina avtal påskrivna som jag fick med posten igår av han som jag skall göra praktiken hos! Känns så fakking nice att allt löste sig med min utbildning jag skall gå till hösten, satt hårt inne, men när jag var på gång att ge upp att hitta en läkarpraktik, som krävs för att gå denna utbildning, så kom en av mina bra sidor väl till pass! Det sägs att jag är envis som en stucken gris, och det kanske stämmer, jag vet inte det, men jag har svårt att bara lägga mig ner och dö, när det går lite tungt... Men det var svårt, verkar inte vara många som fortfarande håller på med detta gamla traditionella hantverk, som just renovera fönster är!


"
Som alltid vill jag önska RicVin och aLLa andra KLOCKSNACKARE en mycket skön Fredag en jätte trevlig helg! "


Mvh // Affe
:cool:.
 
Senast ändrad:
Topp