• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

RicVin's "FUSK"FREDAGSTRÅD 19/5 "Sent ska syndaren vakna...!"

eastwood

Rolex
2-Faktor
Trevlig helg!
IMG_0484.JPG
 

Husse

Patek
Fantastiskt att kung Carl 16 Gustav, äntligen har fått flyga hem tillsammans med den riktige kung @RicVin !
Bra att kungen får åka i ståndsmässigt sällskap!
Själv blir det förberedelser för kattutställningar och sommarens övriga utfärder med husbilen!
Trevlig fredag och helg på er alla goa KSare!
Dagen börjar med fuskguld på armen! Går nog över till nåt tåligare senare!
IMG_2510.JPG
Felpost!
Här sitter jag med katterna och myser och naturligtvis petar jag till på citatknappen!
En bild för att blidga @jabla !
image.jpg
 

Moody

Rolex
IMG_5210.JPG

Lite tritium är aldrig fel. :)
HAGWE kids!
Hur tänker du egentligen när du skriver "HAGWE kids!"? För HAGWE betyder ju "Have A Great Weekend Everyone" och när du skriver kids efter så blir det ju "Have A Great Weekend Everyone Kids" och det blir ju helt fel, bara en allmän fundering jag haft hehe. ;)
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Hur tänker du egentligen när du skriver "HAGWE kids!"? För HAGWE betyder ju "Have A Great Weekend Everyone" och när du skriver kids efter så blir det ju "Have A Great Weekend Everyone Kids" och det blir ju helt fel, bara en allmän fundering jag haft hehe. ;)
Jo, jag tänkte så här:
I många år har jag skrivit "HAGW kids", vid googlande för några veckor sedan verkade det dock som att jag hela tiden missat ett E och att det egentligen heter "HAGWE", därför ändrade jag förfarande.

Jag ändrar väl tillbaka från och med nästa vecka då. Tautologi är ju av ondo. Tack för påpekandet!
 

Moody

Rolex
Jo, jag tänkte så här:
I många år har jag skrivit "HAGW kids", vid googlande för några veckor sedan verkade det dock som att jag hela tiden missat ett E och att det egentligen heter "HAGWE", därför ändrade jag förfarande.

Jag ändrar väl tillbaka från och med nästa vecka då. Tautologi är ju av ondo. Tack för påpekandet!
Haha, det låter bra. Jag håller koll på dig så att du skriver rätt nästa fredagstråd! :)
 
Topp