• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Roadtripp

Beastie

Mr Cowbell
2-Faktor
Jag ska utomlands
image.jpg
 

Beastie

Mr Cowbell
2-Faktor
Ha, åter hotellet. Mätt, köpt en öl till.

Jag har alltså besökt Stenstrups i Köpenhamn, min närmsta zenith AD, de är väldigt trevliga där och ett besök rekomenderas om ni är i Köpenhamn. De kränger zenith, omega, chopard, tag heuer mm, tror de har jlc oxå, inte 100 dock.

Det blev ingen ny klocka för mig idag utan mer än tuneup av befintlig klocka, fick lite give aways osså vilket var skoj.
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg


Det var allt för denna gång, tack för sällskapet daviden
 

Hebbe

Ki-Adi-Mundi
2-Faktor
Ha, åter hotellet. Mätt, köpt en öl till.

Jag har alltså besökt Stenstrups i Köpenhamn, min närmsta zenith AD, de är väldigt trevliga där och ett besök rekomenderas om ni är i Köpenhamn. De kränger zenith, omega, chopard, tag heuer mm, tror de har jlc oxå, inte 100 dock.

Det blev ingen ny klocka för mig idag utan mer än tuneup av befintlig klocka, fick lite give aways osså vilket var skoj.
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg


Det var allt för denna gång, tack för sällskapet daviden

Ny länk? Snyggt!
 

Geparden

Audemars
Oväntat snygg på länk den blev, lite "sterilt" med ännu mer fokus på den fantastiska tavlan. De långa ändlänkarna fläskade till den lite också.
 

Beastie

Mr Cowbell
2-Faktor
Oväntat snygg på länk den blev, lite "sterilt" med ännu mer fokus på den fantastiska tavlan. De långa ändlänkarna fläskade till den lite också.

Ja, den blev en helt annan klocka på armen med länk. Jag gillar båda men kommer köra länk mest tror jag. Läderbandet är så grovt att det är lite svårt att fa att sitta riktigt bra, måste nötas in under lång tid och det funkat ju inte när man byter klocka varje dag. Nu blir det länk till vardags och läder till fest!
 
Topp