• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Roamer AnfibioMatic service

hejhå

Omega
Hej,
Behöver råd och hjälp. Har en Roamer som behöver service skulle jag tro då den inte vill hoppa igång riktigt när man inte använder den. Tidigare gick det att vrida upp den så gick den igång men nu går den endast när jag använder den. Vad behövs göras? Finns det något bra ställe i Sthlm man kan lämna in den på och få den fixad? Om det nu är värt pengarna? TACK på förhand!
 

eriksson850

Carpe Diem certifierad medlem
2-Faktor
Hej,
Behöver råd och hjälp. Har en Roamer som behöver service skulle jag tro då den inte vill hoppa igång riktigt när man inte använder den. Tidigare gick det att vrida upp den så gick den igång men nu går den endast när jag använder den. Vad behövs göras? Finns det något bra ställe i Sthlm man kan lämna in den på och få den fixad? Om det nu är värt pengarna? TACK på förhand!
Farfars klocka och/eller abc på hornsgatan brukar få bra kritik, annars är många nöjda med @McGyver här på forumet. Du kan ju skicka ett pm till honom.
 
Topp