• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Rob Engström AB

zebbo_apa

Omega
Ruskigt trist, även om det inte kommer hindra mig personligen från att besöka vad jag tycker är den bästa butiken i sitt slag i Sthlm - alltid hjälpsamma.
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Är nog ganska simpelt. Dom inte vill synas med diverse nya forumsponsorer.
Enda logiska anledning är väl snarare att de inte ser mervärdet av att synas på KS alternativt att de tycker KS vill ha för mycket betalt. Någon på Rob borde nog ta fram miniräknaren och räkna lite på hur mycket samarbetet med KS dragit in senaste året.
 

soderlund

Cartier
Visst är det tråkigt när en sponsor faller bort, oavsett vilken sponsorn är. Förhoppningsvis kommer väl Rob E att fortsätta ge oss bra erbjudanden (likt julerbjudandet) utan att vara sponsor. Då detta torde ligga i deras intresse, för att ge en viss merförsäljning.
 

PCB

Audemars
Enda logiska anledning är väl snarare att de inte ser mervärdet av att synas på KS alternativt att de tycker KS vill ha för mycket betalt. Någon på Rob borde nog ta fram miniräknaren och räkna lite på hur mycket samarbetet med KS dragit in senaste året.
kanske resonerar att företaget är så väl inarbetat här på KS ,att de kanske inte tycker sponsringen behövs längre?
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
kanske resonerar att företaget är så väl inarbetat här på KS ,att de kanske inte tycker sponsringen behövs längre?
Osmart i så fall, märkesprofilering är såklart en färskvara, likaså vart nya medlemmar vägleds. Som det varit har många slussats till RobE vilket såklart bland annat beror på att de varit forum sponsor.

Om Nymans/Krons skulle bli huvudsponsor lär vinden vända ganska snabbt.

Klart att detta är negativt för både KS och RobE, jag ser inga vinnare.
 
Topp