• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Rob Engström, en plats ledig! Nu är det stängt!

Ministern

Founder
2-Faktor
Posta namn och ett nummer mellan 1-50 i tråden så sker lottning efter kl 22:00!


Med vänlig hälsning,

S







Hej alla som skall med till Rob Engström den 7 februari kl 19.00. Vi kommer träffas innan på Marquise från kl 17.00 http://www.marquise.se/#/start?m=1 . Bekräfta i tråden senast den 5 februari att ni kommer så vi kan låta de som står i kö ha möjlighet att komma med.

MVH

Propagandaministern
 

LongCon

Miss Softie
2-Faktor
Re: Rob Engström event!

Jag kommer. Vet inte om jag hinner till 17:00. Ser verkligen fram emot detta!
 

MKRGG

Annie Leibovitz
2-Faktor
Re: Sv: Rob Engström event!

Kommer. Ska nog lyckas ordna en namnskylt också, om jag kommer ihåg det bara....
 

Josef B

Bestraffaren
Re: Rob Engström event!

Härligt! Jag kommer!
Kommer nog också innan 17, får se hur lång tid det tar att promenera från Sjöstaden :)
 

jakob.dala

Oo=v=oO
2-Faktor
Re: Rob Engström event, viktig information!!!

Jag kommer.
Ska försöka komma redan vi 1700 till M.
Tack för initiativet : )
 

Genta

Cartier
Re: Rob Engström event, viktig information!!!

Detta event kan man inte missa. Kommer. Missar dock sannolikt Marquise
 

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
Re: Rob Engström event, viktig information!!!

Kommer också.....men inte kl17.....jälla lökar....ingen working class på er....man undrar hur ni har råd med era klockor.....bidrag????? ;)
 

JoberMan

Politruk
2-Faktor
Re: Rob Engström event, viktig information!!!

Davvan skrev:
Kommer också.....men inte kl17.....jälla lökar....ingen working class på er....man undrar hur ni har råd med era klockor.....bidrag????? ;)

Asch! Sluta låta som en såsse nu Bröli, annars får du vara hemma hos mammi och pochera vaktelägg till efterfesten i stället för att gå på eventet.

Fjompe
 

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
Re: Rob Engström event, viktig information!!!

JoberMan skrev:
Davvan skrev:
Kommer också.....men inte kl17.....jälla lökar....ingen working class på er....man undrar hur ni har råd med era klockor.....bidrag????? ;)

Asch! Sluta låta som en såsse nu Bröli, annars får du vara hemma hos mammi och pochera vaktelägg till efterfesten i stället för att gå på eventet.

Fjompe

Tsssss arbetsskygga statligt anställda....12 fikaraster i timmen......undra på att vi har lågkonja.....
 
Topp