Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Rob Engström

Diskussion i 'Diskussion' startad av Mauritz, 28 februari 2014.

1. Mauritz
    Trådstartare

Mauritz Borgare

Hej,

Tycker mig läst i en del trådar att R.Engström sålt en del begagnade klockor på försäljningsuppdrag, stämmer det?
    Gäller sådana uppdrag under förutsättning att man köper en ny av dem och vad tar dom i ersättning för dessa uppdrag, procent eller fast pris?

Kanske dumma frågor men kände att jag var tvungen att fråga.

Vore kanon om man kunde lämna in en Rolex på försäljningsuppdrag samtidigt som man köper en ny och därmed slippa sälja privat.

Tack för möjlighet att ställ eventuella dumma frågor.

Trevlig helg.
    Peter

Nrobedal och Icaras gillar detta.
  2. k0ltrasten

k0ltrasten Soy un culebra!

Hej

Tror nog att det enklaste är att du slår en signal till dem imorgon, de lär kunna svara på dina frågor!

Men övrigt så tror jag nog att de kan hjälpa dig!

Trevlig helg!

3. Mauritz
    Trådstartare

Mauritz Borgare

Tack för ditt svar.

k0ltrasten gillar detta.
Mårtenssons ur Brookfield