• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Rob Engström.

finnirgens

Panerai
Var inne idag på Rob Engström i ett ganska banalt ärende. Ville ha en klocka trycktestad samt byta några ord med en av urmakarna. Jag sa att jag hade lite bråttom.

Bakom disken stod en yngre herre, mycket välvårdad, mycket vänlig, trevlig och tillmötesgående. -Inga problem! Tyvärr kan det ta en timme ursäktade den ungen herren sig. ( En timme! Mycket bra tycker jag! Knappast något att ursäkta sig för. )

En timme senare var jag tillbaka, fick hjälp direkt (kände igen mig uppenbarligen). Det tog en minut så kom urmakaren, han hade med sig klockan och svarade trevligt och tålmodigt på de frågor som jag hade. Han tog själv betalt och jag erhöll, kvitto på trycktestet och ett häfte som beskrev hur en service går till steg för steg. Summa: 250 spänn! Det kallar jag god service. Bättre blir det inte!
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
Har samma erfarenhet! Var inne å förkortade en länk samt kollade av ett gammalt kronografverk dagen efter GTG'n i december å fick perfekt service av både säljarna å Jonas (urmakaren).

Jag återkommer till Rob's vid framtida spörsmål!
 
Topp