Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Rob Engström.

Diskussion i 'Diskussion' startad av finnirgens, 23 januari 2013.

1. finnirgens
    Trådstartare

finnirgens Friends of KS

Var inne idag på Rob Engström i ett ganska banalt ärende. Ville ha en klocka trycktestad samt byta några ord med en av urmakarna. Jag sa att jag hade lite bråttom.

Bakom disken stod en yngre herre, mycket välvårdad, mycket vänlig, trevlig och tillmötesgående. -Inga problem! Tyvärr kan det ta en timme ursäktade den ungen herren sig. ( En timme! Mycket bra tycker jag! Knappast något att ursäkta sig för. )

En timme senare var jag tillbaka, fick hjälp direkt (kände igen mig uppenbarligen). Det tog en minut så kom urmakaren, han hade med sig klockan och svarade trevligt och tålmodigt på de frågor som jag hade. Han tog själv betalt och jag erhöll, kvitto på trycktestet och ett häfte som beskrev hur en service går till steg för steg. Summa: 250 spänn! Det kallar jag god service. Bättre blir det inte!

2. Målarn

Målarn The Steak

Från:
    Förorten
    Top Notch då, bra att du e nöjd :D

3. Rock_N_Ron

Rock_N_Ron Friends of KS

Har samma erfarenhet! Var inne å förkortade en länk samt kollade av ett gammalt kronografverk dagen efter GTG'n i december å fick perfekt service av både säljarna å Jonas (urmakaren).

Jag återkommer till Rob's vid framtida spörsmål!

4. Gavve

Gavve Greven

Lysande service!
    Ska trycktesta min 16600 vid tillfälle om det går så fort!

5. RobE
    Fort ska de ske!

:mrgreen:

6. Bingoraalf

Bingoraalf Biskop

Från:
    Malmö
    avundsjuk jag blir :( här nere i Malmö är vi fast med Bergströms och Huke ;D

7. vaniljglass

vaniljglass Nisse på lagret

Från:
    Göteborg
    Man blir ju trött på sin tillvaro här i Göteborg när man läser sånt..

Mårtenssons ur Brookfield