• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Rob Engströms Hublot AW

Josef B

Bestraffaren
trd8WfN.jpg
 

Kejsaren

Audemars
2-Faktor
Jag har i andra trådar tyckt att hubolt var ganska groteska. Vissa modeller är det (men givetvis inte negativt. Barock är kanske ett bättre ord). Denna var dock väldigt trivsam. Grattis!
 

Mw79

Vacheron
2-Faktor
Jag har i andra trådar tyckt att hubolt var ganska groteska. Vissa modeller är det (men givetvis inte negativt. Barock är kanske ett bättre ord). Denna var dock väldigt trivsam. Grattis!
Har också tyckt det kan var lite vulgära men den här gillade jag (självklart, skulle inte köpt den annars)
 

orre

Cartier
Grattis! Kul med folk som vidgar sina vyer. Är själv inget fan av Hublot, men Classic fusion är inte så pjåkig. :)
 

larmar

Cartier
2-Faktor
Grattis, den är riktigt snygg! Gillar infästningen av bandet i boetten som jag tycker att Hublot fått till riktigt bra. Hur känns armbandet?
 
Topp