• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Rob Engströms Hublot AW

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
Tales-of-the-Gold-Monkey.jpg


Någon som kommer ihåg?

Har boxen....
 

Apansson

Torpare
50-55k för 38mm har jag för mig, men är också intresserad av vad de fick pynta hos Rob :)


Grattis till er båda! Nog enda hubben som faller mig i smaken ;)

52800 för 38mm om jag inte missminner mig. Vad man får pynta hos Rob beror helt på individ/hur man lägger fram snacket. Vill du ha ett bra pris föreslår jag att du går in och säger att du är seriös i ditt intresse, att du vill köpa den här och nu samt att du hänger på KS, då får du nog en schysst deal.
 

christian-h

Vacheron
2-Faktor
Jag har kikat in denna modell jag också, riktigt sjyst(och ja, denna gång en äkta Hublot). Host, host.

Det känns rätt OK. Osäker på 38 eller 42(49.000), vill prova först. En riktigt rolig skatteåterbäring är på ingång, så nu tänkte jag slå på vad som för min del är stort, eller slänga undan några slantar till och busa till det extra.

Ha det
 

Mw79

Vacheron
2-Faktor
52800 för 38mm om jag inte missminner mig. Vad man får pynta hos Rob beror helt på individ/hur man lägger fram snacket. Vill du ha ett bra pris föreslår jag att du går in och säger att du är seriös i ditt intresse, att du vill köpa den här och nu samt att du hänger på KS, då får du nog en schysst deal.

Så sant så. Fram med Amex kortet så kan du nog få ett bra pris.
 

Chris Cage

Omega
2-Faktor
Jag har kikat in denna modell jag också, riktigt sjyst(och ja, denna gång en äkta Hublot). Host, host.

För 41.000 bagare går det att kamma hem en sådan. Det känns rätt OK. Osäker på 38 eller 42(49.000), vill prova först. En riktigt rolig skatteåterbäring är på ingång, så nu tänkte jag slå på vad som för min del är stort, eller slänga undan några slantar till och busa till det

Ha det[/quote
Klart du ska slå till. Dom är riktigt fina. Var hittar man dom till det priset???
 

Mw79

Vacheron
2-Faktor
Nu har man uppdaterat "signaturen" också :) (jag vet att jag är larvig, men vad fan. inte alla dagar man för dricka champagne och spontan köpa klockor)
 

Ernesto

Patek
2-Faktor
Hittar inte en enda Hublot i mobilen... Dock något bättre! En klocka vars värde kommer att stiga likt en NOS Paul Newman.

"En klocka att sämja dem, en klocka att främja dem, en klocka att djupt i mörkrets vida riken tämja dem"

Låt mig presentera... KS-klockan.
image.jpg
 

Erik1

Patek
2-Faktor
En inte så vräkig hubbe, gillare! En sak som slog mig nu dock, det går inte att byta band själv?
 
Topp