• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

RobE Event 7 Januari *Live-tråden*

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Jag hittade en bild till.

Blöt Zenith:
 

Bilagor

  • ImageUploadedByTapatalk1360330362.650842.jpg
    ImageUploadedByTapatalk1360330362.650842.jpg
    47.4 KB · Visningar: 360

MKRGG

Annie Leibovitz
2-Faktor
Re: Sv: RobE Event 7 Januari *Live-tråden*

Denkes Zenith ska ha cred för hela onehundredandfourfuckinmeters!!

Grattis Rozzy, nördarnas konung!

Tack fur alles, KS och Rob E! Jag har flera gånger idag lekt med tanken på att pantsätta min kropp och skaffa den där YM i guld vi alla smekte igår. Jisses. Målarn, du får ge mig en lektion i hur man bär upp en sån där :)

/Kristofer
 

Micke B

Streetracer
2-Faktor
Spencer66 skrev:
Micke B skrev:
Spencer66 skrev:
Micke B skrev:
Tack för igår, superdupertrevligt! Försöker dela med mig av allt på jobbet men ingen verkar vilja lyssna :D

P-A: 5074R

Skulle du inte posta en massa?
Hahah jo jag veeeeet, har haft ångest hela dan :oops:


Bara att shapa upp och köra, ju längre det dröjer desto högre blir förväntningarna!
Jag blev ju lovad massa bilder!!!
 

Ministern

Founder
2-Faktor
Micke B skrev:
Spencer66 skrev:
Micke B skrev:
Spencer66 skrev:
Micke B skrev:
Tack för igår, superdupertrevligt! Försöker dela med mig av allt på jobbet men ingen verkar vilja lyssna :D

P-A: 5074R

Skulle du inte posta en massa?
Hahah jo jag veeeeet, har haft ångest hela dan :oops:


Bara att shapa upp och köra, ju längre det dröjer desto högre blir förväntningarna!
Jag blev ju lovad massa bilder!!!

är ju postat massa bilder du kan sno och lägga text till! :mrgreen:
 

MKRGG

Annie Leibovitz
2-Faktor
Re: Sv: RobE Event 7 Januari *Live-tråden*

Vad för bilder vill du ha Micke? Jober hade ju någon från instagram som han talade sig het för ;)
 

Isodor

Audemars
När än sådan där skönhet blottar sig i verkligen får man försöka se till att hålla kroppsvätskorna i styr :D
 

Josef B

Bestraffaren
Vill också passa på att tacka arrangörerna och sponsorn Rob Engström med personal! Gott vin, god öl, goda snittar, grymma klockor, kunnig och ödmjuk personal och grymma deltagare! Tack för en härlig kväll!
 

Flat-Eric

Stålklockans beskyddare
2-Faktor
Tja - ni såg ut att ha det kungligt hos Rob!

Såg att de hade några vintage-pjäser i en monter - säljer de även vintage/begagnade Rolex? Trodde de bara sålde nytt

Saknar bra butiker i Sverige som säljer bra beggat (Kaplans e rätt dyra). Är man utomlands i Tyskland, Frankrike, Italien och England så kan man ju springa på rätt mysiga/murria butiker med vettigt utbud.

I USA verkar ju även vissa AD ta emot begagnade klockor som inbyte...
 
Topp