• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

-RI-

Skyllintepahugo

Omega
2-Faktor
Köpte av Robert, riktigt trevlig kille i konversation och var snäll nog att sälja vidare en klocka som jag inte var tillräckligt snabb med att köpa! Ordentligt vadderat paket mottogs och jag är riktigt nöjd med klockan. :)

100% Goodguy i min bok!!
 

christian-h

Vacheron
2-Faktor
Jag genomförde en bytesaffär (50.000:- klassen) med Robert & allt gick väldigt smidigt. Bytet ägde rum hos den lokala urmakaren & det blev en riktigt trevlig pratstund dessutom. Något som vi snart får göra om!

Tummen upp.
 

Zed

Swissera
Professional Dealer
Bytte klocka med Robert. Klockan var som beskriven och hela affären gick väldigt smidigt. Skulle inte tveka att göra affär med honom igen.
 

marmot

Panerai
Köpt via post av Robert; trevlig kontakt, snabb leverans och bra klocka (60k -klassen). 100%.
 

oooskar

Omega
Sålt en box med posten till Robert. Allt gick väldigt smidigt. Kan bara hålla med föregående talare att jag inte har något negativ att säga. Rekomenderas!
 

Zacke

Vacheron
2-Faktor
Sålde en Rolex till Robert som gick hur smidigt som helst, 100% Goodguy som jag mer än gärna gör affärer med igen!
 

Spincini

Rolex
2-Faktor
Sålt till Robert, blixtrande snabb betalning och alltid lika positiv. En fröjd att ha att göra med. 100% Good guy. Gör gärna fler affärer med denna man:)
 

henel321

Breitling
2-Faktor
Köpt av Robert. Förpackat otroligt väl, helt enligt beskrivning och trevlig kommunikation! Kan bara varmt rekommenderas.
 

sherwan

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Supertrevlig och smidig att ha göra med. Köpt en GS av Robert, snabb leverans och välpackad, klockan är i utmärkt skick.
image.jpeg
 

vhedlof

Omega
2-Faktor
Köpte av Robert - mycket trevlig, supersnabba svar och klockan precis som beskriven i bombsäker försändelse. Tyvärr kom jag inte riktigt överens med klockan så den fick gå i retur enligt överenskommen returpolicy, helt utan krångel. Rekommenderas starkt och jag gör gärna affärer med Robert igen!
 
Senast ändrad:

Sunken

Breitling
2-Faktor
Köpte en Seiko av Robert och följer in i lovsången. Snabba svar, rättvis beskrivning, snabb leveranstid och ordentligt vadderat paket. Goodguy!
 

Compiss

Patek
2-Faktor
En smidigare medlem får man leta efter. Robert är 110% goodguy i min bok!!!
Sålde rolex till Robert.
Ser gärna fler affärer i framtiden.


/Compiss
 

rzc

Omega
Träffade Robert f2f, köpte en Grand Seiko av honom, snabb kommunikation och allt gick mycket smidigt.
Gör gärna affärer med denna goodguy igen.
 

Yoko

Panerai
2-Faktor
Super att ha att göra med! Köpte en klocka av Robert och fick ett mycket gott bemötande. Leveransen var både välpackad och snabb.
Super helt enkelt, tumme upp!
 

osverigeo

Panerai
2-Faktor
Gjort affär med Robert. Riktigt trevlig kille. Rak kommunikation och ärlig med allt. Klockan var i riktigt bra skick enligt beskrivning . Gör gärna om! 110%.
 

Zacke

Vacheron
2-Faktor
Har gjort affär på en klocka med herrn tidigare och nu blev det straps. Mycket bra köpare som rekommenderas starkt! 100% Goodguy!
 

Maro

Audemars
Sålt klocka till RI i 10k klassen och allt gick supersmidigt! Jag gör gärna fler affärer med honom i framtiden
 
Topp