• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

-RI-

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Har gjort bytesaffär med RI och har bara gott att säga.

Informativa och snabba svar innan bytet, korrekt beskrivet objekt och trevligt överlämnande.

100% goodguy.
 

JohannSebastian

Panerai
2-Faktor
Köpte en Panerai av Robert (@RI). Det blev en oerhört smidig affär - som Robert dessutom lyckades genomföra på distans från andra sidan jordklotet. (Jag kan alltså inte säga något om hur Robert packar klockor, men hans pappa är en hejare på det ).
100% good guy, rekommenderas!
 

Sveparn

Panerai
2-Faktor
Köpte en Tudor av Robert som var som utlovat - fint skick. En väl genomförd affär med smidig kommunikation och leverans via ombud då vi både var bortresta när affären gjordes upp. 100%-ig GG.
 

DG

Panerai
2-Faktor
Köpt av @-RI- Emballerat otroligt väl, helt enligt beskrivning och trevlig kommunikation! 100% Goodguy helt enkelt
 

marlun

Rolex
Genomförde en bytesaffär på distans med Robert vilket gick mycket bra! Jag är helnöjd. Tack för en smidig affär! :)
 
Senast ändrad:

najkksorn

Cartier
Köpte en klocka i 40k-klassen av Robert, mycket seriös och fick en förstagångsköpare att känna sig trygg!

Klockan enligt beskrivning, och jag hittar inget negativt om denne säljare alls!

Återkommer gärna som köpare igen :)
 

Oscar900218

Cartier
Köpt en klocka på distans och gick hur smidigt som helst, klockan var i det skick som utlovades. Supernöjd!:)
Definitivt goodguy och jag gör gärna affärer med dig i framtiden!:)
 

MattNatt

Cartier
Sålde en Rolex på distans. Allt kanon! :)
Dessutoms rackans trevlig och tålmodig när PostNord strulade till det.
Gör mer än gärna fler affärer med ovan! Toppenkille :)

Tack för denna gång och hoppas på återseende! :)
 

Jetsetet

Omega
Köpte en Omega av Robert och mottog ett väldigt väl inslaget paket. Skicket på klockan var som beskrivet. Trevlig kille och våra samtal kring klockan har gått helt utan friktion. Jag är supernöjd med transaktionen och har bara gott att säga om Robert. :)
 

Aubergine

Cartier
2-Faktor
Sålde en rolex till R. Super smidigt, Swish sen f2f så var affären klar. Gör gärna fler affärer med han.
 

jimmey79

Breitling
Köpte en Rolex av RI - betalning via swish på fredagen. Klockan fanns att hämta på postens utlämningställe på måndagen.
Mycket smidig affär!
 

JLC

Panerai
2-Faktor
Gjort en bytesaffär med RI.
Mycket trevligt bemötande.
Bytet kom mycket väl inslaget och i tid som utlovat.
GG som jag gärna gör fler affärer med.
 

ollkli

Rolex
2-Faktor
Gjort ett Rolex byte med denne Gentleman på distans i 60000 kronors klassen. Mkt trevlig och transparent kommunikation rakt igenom. Paketet kom väl packat och helt enligt beskrivning. 100% GG. Gör gärna affär igen med Robert!
 

MrRolex

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Köpte ett Rubber b av denne herre. Allt var som utlovat. Tog dock 4a timmar att ta sig in i paketet ;)
 

sherwan

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Än en gång har jag haft med Robert att göra.
Vi skickade några klockor till varandra och allt går smidigt och korrekt till.
Haft med honom att göra vid rent köp och byte, båda gånger toppen att ha göra med :)
IMG_2722.JPG
 

Ernesto

Patek
2-Faktor
Sålt en Rolex Explorer 216570. Allt fungerade smidigt och trevligt! Lite bilder skickades över och betalningen kom snabbt.

Gör gärna affärer igen!
 

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Har med denne genomtrevlige herre fått en kanonfin DJ förmedlat. Mkt trevlig konversation och allt levererat som utlovat. Klart en good guy i min bok :)
 

TheSnake

Omega
2-Faktor
Just köpt en klocka av Robert, hade den inom ett dygn, kom välpaketerad i beskrivet skick. Rekommenderas!
 

Gräsanden

Cartier
2-Faktor
Sålt till denna trevliga herre. Affären gick utmärkt och båda parter är nöjda! :)
Good guy som jag gärna gör affär med igen!
 

Compiss

Patek
2-Faktor
Köpte en klocka av RI i somras och idag träffades vi och det slutade med att RI köpte två klockor från mig över en kall öl :)
Trevlig medlem och grymt smidig i affärer!

Stort tack för idag och trevligt att träffas:)
 
Topp