• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

rogart-63

ajvar

Rolex
2-Faktor
Köpte en väldigt fin omega av Rogert och måste säga att allting gick perfekt, allt från packning till beskrivning av klockan. Utmärkt försäljare, definitivt goodguy!
 

Heurol

Breitling
Stor eloge till Rogart som kämpade med en äldre klocka (utan nominellt värde) som jag köpte av honom och behövde lite tillsyn strax efter leverans. Verkligen Good Guy!
 

Jonte73

Audemars
Köpt en klocka av R.
Snabb kommunikation och snabb leverans.
Mycket väl packat och rek ingick.
Rekommenderar verkligen denne hedersman.
100% god gubbe.
 

eriksson850

Carpe Diem certifierad medlem
2-Faktor
Gjort lite småaffärer med Rogart och det är aldrig några problem. Förutom det är han också väldigt trevlig att diskutera urverk och klockor med.
Rekommenderas 100% good guy!
 

Ernesto

Patek
2-Faktor
Specialbeställde ett band för mina smala handleder. Jag skickade mina mått och idéer. Bra kommunikation, trevlig och snabb att posta!

Väldigt nöjd med bandet!

image.jpg


(@eriksson850 jag la till bild nu)
 
Senast ändrad:

billo

Cartier
Köpte en klock box av rogart-63. Mycket smidig affär. Avslutades på ca 30 min. Köp + leverans! En goooo gubbe som vi säger i Gbg.
 

eriksson850

Carpe Diem certifierad medlem
2-Faktor
Rogart-63 roddade ett samköp av Tropicband till forumet medlemmar och fixade då 2st 22mm tropic till mig. Mycket uppskattat! :)
Alltid lika smidigt att göra affärer med Rogart, 100% good guy!
 

holma20

Panerai
Sålde en speedy till rogart, mycket trevlig kontakt snabb betalning inga problem alls! Gör gärna någon deal med honom igen,
GG utantvekan!
 

Nygren

Audemars
2-Faktor
Sålde en Omega Electroquartz till Rogart. Väldigt trevlig kontakt, snabb betalning mm. 100 procent good guy
 

brinktime

Cartier
2-Faktor
Goodguy till tusen :D

Startade en tråd angående läderarmband till Omega Seamaster "Jacques Mayol", Rogart var snabb att kontakta och säga att han hade extradelar liggandes om jag ville köpa dem. Oerhört tacksamt, blir spännande att försöka få till ett schysst armband med hjälp av delarna.
 

Nic

Rolex
2-Faktor
Fick ett racingläder gjort till mig efter mina mått vilket blev kanonbra, kan varmt rekommendera att göra affärer med! :)
 

mofo

Audemars
2-Faktor
Köpt länk och "keepers" till ett läder.
Allt gick snabbt och smidigt, kommunikation, frakt osv.
Jag är helnöjd!
GG.
 

Bozz

Panerai
2-Faktor
@rogart-63 fixade till min :seiko: SKX009 när jag lyckades kvadda :banghead: en kugge på datahjulet. Snabba ryck genom processen och välpackat i klass med Fort Knox. Det krävdes både sax och kniv för att komma in i paketet.
Rekommenderas!!
 
Topp