• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Rolex 116000 Red grape SÅLD!

Rikard

Omega
Hoj!

Dags att köpa ny klocka så det är dags för min Rolex att vandra vidare.

Det är alltså en Rolex 116000 köpt och uttagen den 27 Juli 2014. Idag sitter det en Red grape tavla i den.
Den är använd dagligen på jobbet (butiksjobb) så vanligt slitage på den med lite hairlines och nån liten repa på lås, dock inget som inte går bort i en framtida polering. Dvs ett finns inga jack eller hack i boett eller länk.

Det följer även med 2 st band, ett svart alligator, Hirsch Gen. Alligator, bredd 20/18 och ett guldbrunt struts, Hirsch Massai Ostrich Goldbrown, bredd 20/16 som det dessutom sitter ett Rolex original C-spänne på.
Box och garantikort finns givetvis också med.

Pris: 32000:- för allt.

Finns det önskemål om polering och uppfräshning innan köp så kan jag ordna det men då blir givetvis priset aningen annorlunda.


Hämtas vid dörr eller skickas med värde och betalas gärna via bankinsättning/Swish.

Lämnar ifrån mig/skickar klocka då jag ser att pengar sitter på kontot. Jag bjuder på frakten om det skulle behöva skickas. :)

Vid frågor/funderingar/önskan om bilder eller annat som kan bli aktuellt, PMa mig här på sidan så svarar jag så fort jag kan.
Fråga hellre för mycket än för lite så vi slipper skicka klockan fram och tillbaka om det skulle uppstå några problem.

Som vanligt så gäller regeln "först till kvarn", den som ropar först vinner.

Klocka såld, gick till en väldigt trevlig och glad herre från Göteborg. Kul att sälja till en som uppskattar klockan på det viset. Jag känner att jag lämnar över den i goda händer :)

Släppte den för 30 jämnt då han hade lite resväg.

MVH Rikard
 

Bilagor

  • Rolex 116000 Red Grape.jpg
    Rolex 116000 Red Grape.jpg
    332.1 KB · Visningar: 2,942
Senast ändrad:
Topp