• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Rolex 116000

Victor

Omega
Nu är det dags att sälja då intresset har börjat svalna för tillfället. Klockan är en Rolex OP 116000 från 2013. Alla tillbehör som kom med klockan vid nyköp finns. Jag köpte den här på forumet runt Juni 2014.

Då jag upplevde klockan som lite för repig efter en tids användande så polerade jag den i Februari 2015. Detta utfördes hos Rob Engström i Stockholm för 2400:- och då ingick även nya packningar och trycktest. Kvitto finns på detta. Där konstaterades det att det inte var några djupa repor eller några som helst problem med den. Dock har jag inte varit så försiktig efter detta med att undvika repor då jag vill använda mina klockor utan att oroa sig för detta, så den har sina repor och märken nu igen. Dock inga djupa saker som inte går att polera bort. Jag har försökt att övervisa detta på bilderna.

Jag sätter priset till 25.000:- (inkl Värdepost) direkt då jag vet att den är väl använd och är polerad en gång hittills. Lägre än så går jag dock inte!

Självklart tar jag tillbaka klockan om det är något jag varit otydlig med eller något jag missat med att få på bild. Då ska klockan skickas med Värde hos företagscenter inom rimligtvis två dagar och vara i samma skick som när jag skickade den.

Några referenser finns här: https://klocksnack.se/threads/victor.12922/

Med vänlig hälsning, Victor
FullSizeRender-1.jpg

adehbdac.jpg
cjdjcaii.jpg
dgjddcbd.jpg
eajccjcf.jpg
edehcggd.jpg
fgiaehge.jpg
hbigfeaa.jpg
IMG_0575.JPG
IMG_0576.JPG
jhccdaga.jpg
 

Bilagor

  • FullSizeRender-1.jpg
    FullSizeRender-1.jpg
    52.7 KB · Visningar: 208
Senast ändrad:
Topp