• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Rolex 116600 Sea-Dweller 4000, inköpt 05/2015

Niklas

Rolex
2-Faktor
Säljer nu min Rolex SD4000 då jag tycker synd om den för att den aldrig får någon handledstid.

Den är inköpt hos Rob Engström 11 maj 2015.

Klockan är i det närmaste i nyskick då den är del av en större samling och är väldigt sparsamt använd. Uppskattningsvis använd 1-2 dagar i månaden.
Men givetvis så har den mindre bruksspår av användning.

Omfattas av Rolex förlängda garanti så uret är under garanti till maj 2018.

"Extrem" fullset :)
Dvs. förutom alla boxar, hangtags, cert osv så medföljer även plasten som skyddade klockan vid leverans, påsen jag bar hem den i samt Robs kuvert som värderingsbeviset ligger i..
Givetvis ingår även alla länkar till armbandet.

Värderingsintyg från Rob Engström medföljer också som värderar klockan till 88.300:- i 3 år från inköp (tom. maj 2018).

Finns i Stockholm och jag föredrar F2F affär då den kan göras upp på min arbetsplats i city där vi har både väktare och övervakningskameror för bådas säkerhet.

Betalning med banköverföring eller Swish.

Säljes för: 70.000:-

Retur:
Inom 24 timmar från mottagande om klockan inte överensstämmer med beskrivningen.
(Bilderna är en del av beskrivningen)
Ingen retur vid face 2 face affär.
> Klockan är under garanti till 2018-05-10 <

Det är bara att pinga om det finns frågor :)

Fakta:
Modell: 116600
Serie: Sea-Dweller
Typ: Herrklocka, Dykarmodell
Diameter: Ø 40 mm
Boett: Stål
Baksida boett: Solid
Armband: Stål
Urtavla: Svart med självlysande markeringar indexmarkeringar, självlysande visare
Spänne: Viklås i stål
Glas: Repskyddat safirglas
Bezel (ring): Keramik, vridbar motsols

Urverkstyp: Automatiskt, självuppdragande
Sekundvisare: Svepande
In-house urverk: Rolex in-house urverk
Datumangivelse: Datum
Vattenskydd: 1220 meter
Övrigt: Kronometercertifiering (COSC), skruvkrona

/ Niklas
DSCN0400.JPG

DSCN0401.JPG

DSCN0403.JPG

DSCN0404.JPG

DSCN0406.JPG

DSCN0407.JPG

DSCN0410.JPG

DSCN0412.JPG

DSCN0439.JPG

DSCN0440.JPG
 
Topp