• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Rolex 116660 Deepsea *prisbump*

Lunkan

Cartier
En Rolex Deepsea säljes eller bytes mot något annat. Klockan är svensksåld och är helt komplett med cert, skyddsringen, putsduk, tags, länkbitar, manual, inner-/ytterbox. Klockan är i bra bruksskick.


2CC8F3A6-1C14-4D75-A121-BEA457AAF09B-1736-0000022B3DA03B6C_zps8f2e772d.jpg




Pris: 58 tkr vid en smidig affär.

Klockan är tillbakadragen.
 

bartoldous

Cartier
hallå lunkan inte utav orespect men mer utav detta lilla svins urbudget så bjuder jag 45k. have mercy on me,onk ;)
 

bartoldous

Cartier
Med PM menas med personligt meddelande. Du klickar på mitt alias och du får upp en ruta där du kan skapa en dialog via ett meddelande.

Angående budet, om man nu kan kalla det för ett bud, så får du självklart ett nej.

ooh visste inte det,sry kan man få veta ett lägsta, lägsta bud och korsfäst mig inte snälla .budgeten är överskriden sedan länge ;)
 

Lunkan

Cartier
Bumpar denna en sista gång innan blocket

58 är mitt "sista pris"

Är på jakt efter
16610 eller annan sub date
16613 (svart tavla)
16710
 
Topp