Laddar...
Nymans Ur 1851

Kaplans Auktioner
  1. Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
    Stäng notis
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sista chansen att rösta! Röstningen stänger 23:59 idag.

Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Rolex 116710 BLNR, "Batman"

Diskussion i 'Handla - Säljes, bytes' startad av Goldmember, 26 oktober 2015.

1. Goldmember
    Trådstartare

Goldmember Bonde

Så än en gång måste jag göra om hela annonsen för att jag missat något..

Säljer min "Batman" som köptes av mig från Nymans Ur i Sthlm för ca 2 veckor sedan. Har stått på väntelista i 6 månader och tänkte att nu blir det inget flippande! Men då kom Panerai och förstörde allt..så detta ur är alltså till salu och då jag endast använt klockan ca 8 timmar totalt och med tanke på hur svåråtkomlig den är så sätter jag priset till nypris från AD. Certet är namnlöst vilket är nytt från Rolex (förenklar flippande..)

Jag säljer helst f2f och eftersom jag och klockan bor i Sthlm är det där som gäller. Skicka är möjligt men då står köparen för värdefrakten.

Pris/bytesvärde: 75.700:- (nytt/oanvänt Nato camo armband ingår). Swish som betalningsmetod.

Byten: Panerai, alla modeller välkomna, kan inte bli värre än ett "nej tack".

Returpolicy: ingen retur vid f2f i Sthlm.
    Om den ska skickas gäller retur efter överenskommelse. image.jpeg image.jpeg image.jpeg

Senast ändrad: 2 november 2015
    Linkan, -RI-, Paneraiman82 och 8 andra gillar detta.
Sjöö Sandström Royal Straps