• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Rolex 14270 Servad 2014 *sänkt pris

Dixie

Audemars
2-Faktor
Tänkte avyttra min 14270 som servades 2014 med 2 års garanti (slut 3/6-16). Från 97/98 med luminovatavla så bör vara bland de första som fick luminova. 78790 på länk och lås.
Går som den ska såklart och är i bra skick. Normalt slitage på länken och boetten är bra med några hairlines.
Det enda som jag tycker är mer värt att nämna är tre minimala nagg i glasets ytterkant kl 3. De är inte över själva tavlan så de stör inte och syns enbart om man letar efter dem. Inuti ena end link så är där en liten reva i stålet som omger bandstiftet men den påverkar inte funktionen.
Länken passar min 16,75mm handled och har då 3 hål över i justeringen i låset. Inga extra bitar.
Enbart klocka på länk - ingen box eller cert. Medföljer gör kvitto från service hos AD.
Pris: 28250kr
Referenser finns i good guys. Har 3 filmer där jag går över nagget i glaset och länken. Skickas självklart över om du vill se.
Kan skickas, f2f går ffa i Gbg men även i Malmö nästan varje vecka. Retur enl överenskommelse
IMG_0908.JPG

IMG_0909.JPG

IMG_0912.JPG

wristshot 4.jpg

IMG_1362.JPG
 
Senast ändrad:
Topp