Laddar...
Nymans Ur 1851

Kaplans Auktioner
  1. Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
    Stäng notis
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Avslutad Rolex 1601 Sigma dial - Head Only 17500kr, no less.

Diskussion i 'Handla - Säljes, bytes' startad av Tripeiro., 2 juni 2016.

1. Tripeiro.
    Trådstartare

Tripeiro. Friends of KS

Hej,

Serie 3,9m.

1601 med vitguldsbezel.
    Köptes som nyservad men det tar jag med en spade salt, så säljes oservad. Switchar datum exakt 00:00 och har en gångreserv på +35h (slutade mäta efter detta). Saktar sig rätt exakt 20 sekunder om dagen, vet inte om den enbart behöver en ruckning, säljer den som sagt oservad.

Glas: Plexi ej original, överlag fint skick men jag har skrapat den lite mellan 5-6, försökt fånga det på bilden där jag ringat in.

Boett: Finns en liten ding på högra bandhornet, även än ännu mindre på vänstra som är rätt svår att se. Överlag väldigt fint skick.

Tavla: Jag kan inte finna några som helst avvikelser.

Visare: Om du tittar noga kan du ana en viss missfärgning på minutvisarens lume. Annars crisp.

Önskar: 19.000kr - 18.500kr 18.000kr 17500kr. Ni står kostnaden för önskad frakt. F2F föredras.

Retur? Nej tack, jag menar att jag är helt ärlig med klockans skick och har försökt ta så bra bilder som möjligt på de få skavanker som finns. Har jag missat något väsentligt fel, då självklart retur.

Bara fråga på!

Gärna face-to-face, i Sundbyberg under dagtid och i Älvsjö kvällstid.

Tack!

1.JPG IMG_0590.JPG IMG_6726.JPG IMG_6727.JPG IMG_6729.JPG IMG_6732.JPG IMG_6733.JPG IMG_6734.JPG IMG_6735.JPG IMG_6737.JPG IMG_6738.JPG IMG_6745.JPG IMG_6746.JPG IMG_6747.JPG IMG_6751.JPG IMG_6752.JPG IMG_6753.JPG IMG_6755.JPG

Senast ändrad: 6 juni 2016
Sjöö Sandström Royal Straps