• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Rolex 16570

mjian

Omega
Då var det dags att sälja klockan som fick in mig i träsket. Har aldrig haft en tanke på att sälja den förrän igår faktiskt, när jag insåg hur smått 40mm bärs på mig..

Så det är dags för nytt.. Det lutar åt en Panna eller Omega PO xl, så vill nån byta är det bara o PMa så löser vi nåt :) eller om nån har nåt annat roligt i modell större, PMa bara!

Exp2:an är från -05 och servad december 2011, där den fick en komplett genomgång av urverket, byte av urverksdelar, ny urtavla (svart), nya visare, nya packningar, ett trycktest, ruckning samt gångkontroll :) kvitto finns givetvis.

Vidare så följer en vit original urtavla+visare med som är oanvänd, ett svart Rubber B skickar jag med samt fullset. All dokumentation och 2 boxar.
Så.

Innan jag slänger ut den på Blocket lägger jag upp den här, för det är en fantastisk klocka som förtjänar en klockälskare.

Priset har jag satt till 30k med ett bytesvärde på 32k.

Klockan finns i Sthlm, kan givetvis skickas.

Ej retur för f2f affär, annars tar jag gladeligen tillbaka den om den inte motsvarar vad jag skrivit. Dock på köparens bekostnad.
398b0c29e150629ddd06df704a0e3b4b.jpg
4f6fd016e1b53b65cbd480bf8df9e26e.jpg
f870ad087338aae85be47991a1fbb1bf.jpg
 
Topp