• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Rolex 16600 bytes (i första hand)

CptSlow

Rolex
2-Faktor
Detta är egentligen min keeper men jag har precis flyttat och behöver få loss lite pengar till annat så jag tänkte kolla om intresse finns för att byta min fina Sea Dweller mot en annan (sport)rolex samt runt 10 tkr kontant beroende på bytesobjekt. Modeller av intresse är Sub, Explorer II, Milgauss och kanske annat också. Try me. En Tudor av äldre snitt kan också vara något. Alla förslag är välkomna.

Min klocka är en D-serie i fint skick. SEL och inga lugholes med andra ord. Den har bruksspår men inga dings eller större repor. Inte servad i min ägo men hade den på täthetsservice hos Rob E våren 2014 (kvitto medföljer) och då bedömdes den ej vara i behov av en service. Går fint och känns len i uppdraget. Cert, box och övriga tillbehör medföljer enligt bild.

Jag vill gärna att din klocka är i motsvarande skick och gärna med cert/box men det är inte absolut nödvändigt. Mellanskillnad får vi diskutera utifrån vad du har.

Helst affär F2F i Stockholm och inga returer i sådana fall. Ev kan den skickas men det är lite stökigt när man ska byta.

Bytesvärdet sätter jag till 46 tkr. Ren försäljning är inte högsta prio men kan diskuteras.

Bytesförslag och andra förslag eller synpunkter mottages tacksamt. Fler bilder kan givetvis ordnas.

Min feedbacktråd:
https://klocksnack.se/threads/cptslow.22200/

IMG_20160406_105058.jpg

IMG_20160403_105606.jpg

IMG_20160418_193533.jpg

IMG_20160223_082259.jpg

20151220_124735.jpg
 
Topp