Laddar...
Nymans Ur 1851

Kaplans Auktioner
  1. Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
    Stäng notis
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Avslutad ROLEX 16613 (blå) prisbump 12/7

Diskussion i 'Handla - Säljes, bytes' startad av holma20, 10 juli 2016.

1. holma20
    Trådstartare

holma20 Borgare

säljer nu min Mycket fina TT
    Helt komplett med
    Inner/ytter Box alla länkbitar ankaret,
    cert
    Servicekvitto( som utfördes 2015-03-25)
    polerades ej vid service och såvida jag vet så har den aldrig blivit det heller..
    Värderingsintygen från köp finns kvar (uttagen på nymans 29 oktober 1996)
    Tavlan har gått över till lila
    Service insert sitter på även visarna, men både insert och visarna följer med bredvid förutom timvisaren som har rymt :/
    den är verkligen i grymt fint skick!
    Finns en liten hairline på ena ändlänken men inget som är svårt att polera bort om man vill det.
    Läderbandet med rolex spännet har jag fått , så vet ej om spännet är original
    Lädret är ett hirsch
    Följer även med ett blått Nato

kluddet på pappren "om de syns" är jag som har kluddat över serienr bara :)

f2f är att föredra!
    retur enl öv.
    60k
    59k
    58k
    56k

omgjord.jpg omgjord3.jpg IMG_3250.JPG IMG_3254.JPG IMG_3223.JPG IMG_3224.JPG IMG_3242.JPG IMG_3243.JPG IMG_3244.JPG IMG_3245.JPG IMG_3247.JPG IMG_3248.JPG

Senast ändrad: 12 juli 2016
    stelah, Pauledward, TommyV och 9 andra gillar detta.
Sjöö Sandström Royal Straps