• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OHPF Rolex 16613 prisbumb

Gavve

Greven
2-Faktor
Lägger ut min 16613 och kollar intresset på den.
Klockan är en R-serie och dateras 1988. Enbart klocka, ej box och papper, men ruckningskvitto från Rob E medföljer där serie- och modellnummer framgår, så det får väl ses som äkthetsintyg i min värld.

I övrigt har klockan spår av användning, men går mycket bra. Rob E snackade om service först om 1,5-2 år. Länken är lika sladdrig som de brukar vara och ej fullängd. Borde dock passa de flesta. Maxar omkring 19 cm, finns dykarförlängning som jag aldrig använt. Sladdrigheten går lätt att fixa till hos Michael Young, det är dock inget som stör när klockan väl bärs, mycket bekväm. Tavla, visare och insert är utbytta till superluminova.

Kan ev tänka mig annan Rolex i byte.

Pris: 33500 blad

FAn0XQY.jpg


qaSdt5a.jpg


AkEQ0ex.jpg


GvrYeXs.jpg
 

Vintage92

Audemars
2-Faktor
Vill inte skräpa ned, men visst hade du skrivit först att klockan var från -92? En sådan sak glömmer man inte om man själv är född det året;)
 
Topp