• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Rolex 16622

Amme

Cartier
Säljer en kompis Y-serie Yachtmaster såld på Nymans Västerås -03. Är komplett med samtliga tillbehör(kan vara så att en länkbit saknas, osäker), sedvanliga "repor" på mittlänkar (speciellt på claspen) bezel i bra skick med minimal hairline mellan 55-60 markeringen, bracelet har ingen stretch, caset har några små märken (inga dings) håller tiden bra men finns inga uppmätta siffror, ingen servicehistorik dock byttes packningar förra våren när han köpte klockan (behövde ingen service men rekommenderades byta packningar) drar upp mjukt, datum flippar ohindrat vid 12 och visarna går att ställa in utan motstånd

Affär görs med mig, dvs jag ansvarar för texten ovan och betalning/träff sker med mig. Tyvärr ingen ångerrätt
Önskar 50 000:- -> 49 000:- inklusive frakt. Jag och klockan finns i Stockholm
Fler bilder kan mailas men skriv då vad du vill ha bild på :)


 
Senast ändrad:
Topp