• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

rolex 5513 (vad har hänt med lumen?)

Vonlind

Panerai
Jag anser att detta utseende är riktigt jävla ballt, såg verkligen trevligt ut i mitt tycke.

En aning annorlunda, exotiskt.
 

max

Dancing Queen
Svårt att säga, men min högst personliga teori är att någon öppnat den och penslat på något medel för att missfärga lumen. Kaffe kanske.
Bakning borde ha skadat både tavla och visarna, inte bara lumen. Vattenskada borde resultera i ärjade visare.

Gillar inte looken. Älskar åldrad lume men detdär ser ju bara fake ut. Dessutom ojämn färg på lumen.
 

Alarik

Audemars
2-Faktor
Får inte upp klockan kan ngn lägga upp bild?
9004A4FB-DA1A-46A3-9D3F-43DBC154A616.png
8C1DF9B4-6ABC-4B29-B510-9997203284D6.png
 

Alarik

Audemars
2-Faktor
Nej då hade jag inte behövt fråga! Detta får jag upp när jag går ut på angivna länken!

1305CA7F-8DBC-4C85-8CA0-5A602BC09D05.png

Det var inte meningen att låta dryg. Sorry om du tolkade det så. Precis som för Margarinkungen skickar länken mig vidare till C24-appen.

Edit: men när jag söker via web så finns inte annonsen.
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor


Fakk...va märkligt, nu har jag provat både på mobilen och på datorn! Men att klockan finns kvar är ju anmärkningsvärt, är som sagt 6.5 år sedan tråden skapades!


Det var inte meningen att låta dryg. Sorry om du tolkade det så. Precis som för Margarinkungen skickar länken mig vidare till C24-appen.

Edit: men när jag söker via web så finns inte annonsen.


Det...är lugnt, man blir dock lite förundrad att vissa får upp länken och andra inte! Fattade som att ANALOGUE inte heller kunde få upp den aktuella klockan! Men är annonsen fortfarande aktuell menar ni?!
 

douglas5

Omega
Fakk...va märkligt, nu har jag provat både på mobilen och på datorn! Men att klockan finns kvar är ju anmärkningsvärt, är som sagt 6.5 år sedan tråden skapades!





Det...är lugnt, man blir dock lite förundrad att vissa får upp länken och andra inte! Fattade som att ANALOGUE inte heller kunde få upp den aktuella klockan! Men är annonsen fortfarande aktuell menar ni?!

har man Chrono24 appen så kommer den upp direkt.
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
har man Chrono24 appen så kommer den upp direkt.


TACK för upplysningen! Nu fick jag upp annonsen på mobilen iaf, men verkar inte vara aktuell, när man sökte på rubriken på annonsen på C24 på datorn så får jag inte upp klockan i fråga! Men är väl inte så konstigt, priset är ju långt ifrån aktuellt idag som för 6 år sedan. Dock skumt att man kan få upp den via C24 appen i sin iPhone!
 
Topp