• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Rolex 5513

Feskarn

Företag
Forumpersonal
Forumsponsor
Pledge Member
2-Faktor
En Rolex 5513 till försäljning. Klockan är från 1987. Kommer med värderingsintyg från Kaplans. Den är servad och jag lämnade in den för byte av glaset för någon vecka sedan.

Prisidé: 32.000 kr OHPF

NOTe4ua.jpg


49204Pi.jpg


WCHsWkw.jpg


aTE4Tv5.jpg


fnClKD1.jpg


n1zn6wt.jpg



Jag finns för F2F-affär i Göteborg annars kan jag självklart skicka.

Referenser: http://www.klocksnack.se/threads/ekmikael.10296/

Skulle uppskatta om vi låter bli att kladda i annonsen.
 

Feskarn

Företag
Forumpersonal
Forumsponsor
Pledge Member
2-Faktor
Kvitto följer med från Rob Engström där trycktest gjordes, de bytte någon axel (axle for oscillating weight) och även bandstift byttes ut. Detta gjordes i Oktober 2011.

Service gjordes 2013-06-19 och det är 2 års garanti på jobbet. Delar som byttes följer med.

2013-11-25 lämnade jag in klockan på byte av glaset och i samband med det gjordes självklart ett trycktest även då.

Som ni ser följer som sagt även ett värderingsintyg med från Kaplans.

BJkla5d.jpg
 
Topp