• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Rolex 6542 GMT -60

Whedda

Rolex
Wow! Ommålad eller ej men den tavlan ser ju super ut! Fint case och länk och Aftermarketbezel är såklart inte samma som original men så länge det anges om man säljer vidare är det ju ingen fara och klart rimligare i pris.

Sjukt trevlig modell det där.
 

jakob.dala

Oo=v=oO
2-Faktor
Firar med nåt att dricka :)
asa9y4a5.jpg
 

krämbulle

Alltid sugen på inköp
2-Faktor
Folk får säga vad dom vill om original osv., jag säger bara sheeeeeesus vilken snygg klocka. Dessutom mycket roligare att ha något man vågar använda!

Boetten ser ju dessutom väldigt fin ut, eller ser jag fel?

Du hittar verkligen guldkorn enligt mig!

Kul modell och EXTREMT roligt att någon på forumet landar en och visar upp den! Jag kände precis ett sting av avund!

Grattis!
 

TomasBc

Dirty rotten scoundrel
2-Faktor
Kul projekt och grattis! Ska bli spännande att följa utvecklingen och se hur pass nära originalskick du kan få den :)

Lycka till och se till att hålla oss uppdaterade! Fet klocka med fet historik men som är lite för franken just nu för att få hela bananen att resa sig :)
 

LongCon

Miss Softie
2-Faktor
Fattar inte varför det är så snyggt utan kronskydd, men det är det!

Orealistiskt ekonomiskt att få den helt tidskorrekt? Trist att snacka pengar men det känns oundvikligt. Menar om värdet på klockan ökar i samma takt som eventuella utgifter.

Ruskigt ball klocka oavsett! Ser gärna fler bilder!
 

hejo

Panerai
Snyggt jobbat, o ett jättegrattis, du är kung.
Utanför denna tråd börjar jag förstå Aurum avatarbeskrivning ....

Du äger, detta var coolt
 

eriksson850

Carpe Diem certifierad medlem
2-Faktor
Kul, en av de första Rolex-uppackningstrådar som jag inte bara snabbt och ointresserat bläddrat förbi, avundsjukan är stor! Grattis! :)
 
Topp