• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Rolex 6694

CaptainOats

Patek
2-Faktor
Hej

Säljer min Rolex 6694 Precision för att finansiera en sub inför kommande pappaledighet.
Lite info om klockan nedan:

Årsm: 1977
Verk: Manuellt 1220
Krona: Skruvad
Länk: passar upp till ca 18-18,5 Kanske lite mer
Skick: Fint överlag, finns en liten skönhetsfläck på tavlan mellan 7 -8 H markeringen.
Samt ett litet märke i Glasringen vid ca 7.
Det som verkar vara bytt någon gång är visarna, som är spetsigare orginal, men dessa smälter in perfekt med Index.
Servicehistorik: Ska enl förra ägaren vara servad av den han köpte den av, dock ingen garanti på detta.
Funktion: Den går mycket bra, på fullt uppdrag håller den sig ca 50H, jag har inte gjort någon exakt tidsmätning men jag har inte märkt någon avvikelse.

Finns i Uppsala alt Märsta/Arlanda området.
Kan skickas om så önskas, gott om referenser finns.

Pris 13 K








Mvh
 
Topp