• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Rolex Air-King 14000M

Ernesto

Patek
2-Faktor
Forumets finaste Rolex Air-King med en fantastisk blå urtavla säljes.

Många på KS har klämt på den och klockan har fått beröm för sitt skick. Det moderna caset bärs större än vad måttet visar, bärs ungefär som mina gamla fyrsiffriga Rolex Datejust. Dock lite bruksspår. Hade jag däremot fått en krona för varje gång någon blivit chockad över skicket skulle jag sprungit runt med en Rolex 6541.

image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg

SOX80Pw.jpg



Specs
Tillverkare: Rolex
Modellnamn: Air-King
Referens: 14000M
Urverk: 3135
Tillverkad: 2001
Glas: Safir
Länk: Oyster 78350, 11 bitar
Ändlänkar: 557B
Servicehistorik: Okänd
Storlek: 34 mm, 19 mm mellan luggarna
Gång: går inom COSC, uppmätt 18 juni
Amplitud: hög (minns inte exakta siffran, men mellan 280-300, uppmätt 18 juni)

Både nationella och internationella referenser finns, här är några: https://klocksnack.se/threads/ernesto.15873/

Pris: 18 666 kr

Betalning: Swish

Brevvänner är jag inte intresserade av, det finns inga däck att sparka på och fonderna kan du sälja innan du hör av dig, tack.
 
Topp