• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Rolex bästa släpp i modern tid?

Taxman

Rolex
2-Faktor

Ministern

Founder
2-Faktor
Nutid och dåtid i en härlig allians.

image.jpg
 
Den e jäkligt fräck, har inga problem med gummibandets infästning mot boetten, ska däremot bli intressant att se om de där vecken på undersidan av bandet är en vinnare eller inte.
 

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
Riktigt sval dinka, helt klart sval.....men designen på gummit kund varit mkt bättre......på bilderna ser det ut som ett billigt Seiko 5 gummi...
 

Scipio

Patek
2-Faktor
100% macho! Mycket snygg men jag antar att prislappen gör den ointressant för alla som tycker värde och pris har ett samband.
 

k0nkas

Audemars
2-Faktor
För att de både är ful och osmidigt om vinkeln är låst till bandhornen. Alla tycker så klart olika men jag har mycket svårt för rubber b och liknande infästningar.
Har aldrig ägt någon Aquanaut men den infästningen tycker jag verkar lyckad, men det kanske är en orättvis jämförelse.
 

Dicktatorn

NJA 1980 s. 725.
Friends Of KS
När släppte Rolex något nytt före denna? Gillar den helt klart men föredrar en 116515 på Rubber B.
 

paradis

Audemars
Tycker den är jätte fin , men gillar inte alls ,den glipa vid boetten. Tycker det är för stort avstånd, kanske det finns någon anledning ? Själva klockan är mycket vacker...........:)
 

M021

Rolex
2-Faktor
Gillar den skarp, datum som jag saknar på 116515, samt att bezeln har lite mer struktur än daytonan.
Vad gäller bandet så föredrar jag denna infästning mot rubber,
 
Topp