• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Mondani

Breitling
Dear Friends,
I am happy to inform you that you are still in time to get one of the best rolex books with a special 40% discount. Furthermore, with every purchase you will automatically receive the book "Vintage Rolex" ( which costs 140€ ) for free.

Click here to discover our special deals:
Rolex Daytona Story: limited edition of 2'000 copies, big size book, -40%
Collecting Rolex Submariner: The very best book to know every detail of Rolex Submariner, Sea-Dweller and DeepSea. -40%
Rolex GMT-Master: With high quality images, technical details and updated prices, this book shows and describes every GMT-Master and GMT-Master II reference. -40%

Schermata%202016-07-27%20alle%2014.51.50_zps7bfttoex.png

All books come with the updated price list of every published watch.

This special discounts will be valid until sunday night, so I suggest you to have a look at it. For further information, please don't hesitate to contact me:

[email protected]

Topp