• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Rolex Box original

Lättare blir det ju men frågan är om det är värt det över huvudtaget. TS kommer fortfarande ha en likadan klocka på armen och massa pengar mindre kvar i plånboken. Högst troligt att han köpte den billigt och säljer den billigt, sedan köper en fullset mycket dyrare. Stor förlustaffär från första början om entusiasmen fanns där sedan tidigare eller om det kommit först nu..?
 

Ruben

Rolex
Lättare blir det ju men frågan är om det är värt det över huvudtaget. TS kommer fortfarande ha en likadan klocka på armen och massa pengar mindre kvar i plånboken. Högst troligt att han köpte den billigt och säljer den billigt, sedan köper en fullset mycket dyrare. Stor förlustaffär från första början om entusiasmen fanns där sedan tidigare eller om det kommit först nu..?
Personligen tycker jag att manualer och sånt är kul när man öppnar boxen första gången sen blir det bara liggandes och aldrig används.
TS klocka kommer ju aldrig bli fullset heller då cert alltid kommer saknas.
 
Personligen tycker jag att manualer och sånt är kul när man öppnar boxen första gången sen blir det bara liggandes och aldrig används.
TS klocka kommer ju aldrig bli fullset heller då cert alltid kommer saknas.
Precis, och kanske därefter igen när klockan skall säljas förutsatt att klockan är "ny" som i TS fall.
Jag undrar vad anledningen är till att ett cert försvinner, det kan ju sällan ske frivilligt.
 
Topp