• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Rolex box referens undring

M021

Rolex
2-Faktor
Har en undring ang en rolex box som jag inte ägnat speciellt många tankar till då den har varit väldigt opraktisk tills idag, ganska stor, liten förvaringsmöjligheter osv, samtidigt som man ogärna sätter i en omega i en rolexbox,

Så nu när hushållet sitter på en triss i R kom jag på att nu kanske det är dags att damma av låddan!

Ivrig som jag är så tog jag lite taskiga bilder för att kunna få lite hjälp på traven på studs, har sökt mig genom Google länkar men hittar nada.

Så till frågan, vad för box sitter jag egentligen inne med? Kan tametusan inte hitta den, kan vara så att någon hittat den på första försöket, då tar jag ödmjukt emot denna hjälp, lådan har referensen/märkningen 02.02.71

Kan tilläggas i brist på vettiga bilder, utsidan är identisk med boxar till nyare Rolex ur

S, Shoot!
4iBYwZA.jpg
4HOyJr0.jpg
 

Hebbe

Ki-Adi-Mundi
2-Faktor
Har ingen aning om boxen men väldigt fin är den o innehållet är ju riktigt bra det också :)
Hur kom du över boxen?
 

Snigel

Cartier
2-Faktor
Den där lådan ser inte så dum ut!

OT: Inte för att vara otrevlig, men trådrubriken är fan under all kritik särskrivningsmässigt o_O :bookworm:
 
Topp