• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes Rolex Box.

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Har en Rolex Box över tillhörande en Daytona. Referensnr på boxen är 116523, tillhörande en Daytona med vit tavla se bild. Boxen är komplett, med inre och yttre box, skicket på inre boxen är mycket bra, lite färg har skafts av på under sidan, se bild, även yttre är i helt OK skick, ovansidan på locket har små bristningar och lite skaft i ett av hörnen, se bild.

Köpte själv en box till min DD alldeles nyligen på ebay där jag betala 2000kr så mitt pris känns skäligt tycker jag nog.

Priset är 1600:- inkl frakt.

Svarar gärna på frågor om någon behöver ställa några angående objektet i annonsen.

Ingen retur på köpt vara, om det nu inte visar att jag beskrivit boxens skick helt åt helvete.

Mvh // Af Sjodahl

5.JPG
7.JPG
8.JPG
3.JPG
4.JPG
1.JPG
2.JPG
 
Topp