• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Rolex Cellini Prince

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Sedan får vi inte glömma att originalet som vanligt överglänser hommagen!

2089167.jpg


http://www.chrono24.se/rolex/rolex-...ka&dosearch=true&urlSubpath=/search/index.htm
 

Singular

Rolex
2-Faktor

Just den där tigerrandiga tycker jag fortfarande är så in i helvete ful att den nästan blir rolig (jfr Tridor) - är det Mike Wood som har ett gott öga till dem?
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Just den där tigerrandiga tycker jag fortfarande är så in i helvete ful att den nästan blir rolig (jfr Tridor) - är det Mike Wood som har ett gott öga till dem?

Kanske inte den finaste, men kul är den allt. Bandet som sitter på är isf fulare. Den snyggaste är väl den vanliga TT med jump hour. Plockade bara en från chrono24.
 

DrDre

Patek
Den är ju snygg och det är fin finish och dessutom bygger den på en gammal Rolex klassiker. Men för mig är ändå Rolex stryktåliga automatklockor med oysterboett för vardagsbruk. Vill man ha dress så känns det roligare med en Reverso, Tank, Calatrava etc, dvs något från de klassiska dresswatchtillverkarna.
 
Topp